Market entry, asiakaspalvelu, kasvumarkkinointi
DILLING on perheyritys, joka on valmistanut korkealaatuisia alusvaatteita vuodesta 1916 lähtien. He tarjoavat laajan valikoiman tuotteita, jotka on valmistettu ekologisesta merinovillasta ja puuvillasta.
Taustaa
DILLING on perheyritys, joka on valmistanut korkealaatuisia alusvaatteita vuodesta 1916 lähtien. He tarjoavat laajan valikoiman tuotteita naisille, miehille, lapsille ja vauvoille, jotka on valmistettu ekologisesta merinovillasta ja puuvillasta. DILLING myy tuotteitaan yksinomaan verkossa, jotta kuluttaja voi ostaa suoraan valmistajalta, erittäin edulliseen hintaan.
Haaste ja ratkaisu
Haasteena oli ensin lokalisoida DILLING nopeasti ja sujuvasti Suomen markkinoille ja tukea heidän logistiikkaansa räätälöidyllä ratkaisulla. Tämän jälkeen taas lisätä tilausmääriä sekä parantaa asiakaspalvelua ja asiakastyytyväisyyttä Suomessa. Ratkaisumme markkinoille tunkeutumiseen yhdistää tehokkaasti lokalisoinnin, digitaalisen markkinoinnin, asiakaspalvelun ja palautusten käsittelyn.
Palaute
Mixtra on ollut DILLINGille suuri apu Suomen markkinoilla. Olemme pystyneet kasvattamaan DILLINGin liiketoimintaa merkittävästi ja reagoimaan nopeasti kausivaihteluihin.